U organizaciji sekcije za organizacijsku psihologiju DPS-a 27. ožujka u 14.00 h bilo je organizirano predavanje Psihologija u marketingu ili Marketing u psihologiji?
Predavanje je prvenstveno bilo namijenjeno psiholozima koji se bave organizacijskom psihologijom i psihologijom rada a održala ga je prof. Nelija Rudolfi.
U okviru predavanja raspravljalo se o ulozi psihologije u marketingu, područjima koje obuhvaća psihologija potrošača, procesu donošenja odluke o kupnji
te su se pružili odgovori na pitanja kao što su:
Jeste li se ikada zapitali zašto i kako čovjek kupuje baš određene proizvode a ne neke druge?
Jeste li se ikada zapitali kako poruke kojima nas svakodnevno bombardiraju u medijima utječu na odluku o kupnji?
Je li proizvod efikasan/dopadljiv potrošaču?
Je li pojedino sredstvo oglašavanja (radio ili video spot, oglas i sl.) efikasno, što ga čini efikasnim?
Je li psihologiji kao znanosti potreban marketing, ako je odgovor “da”…..pitanje je “zašto”?